2010. szeptember 2., csütörtök

Nóra babája

...kapott a "nembabás" lányom is egy olcsó, sötétebb hajú babát egy kis változtatással.A jellegzetes combra rögzített pisztolytartók,pisztolyok és tojásgránátok ( amik még csak ezután készülnek) nélkül is talán fel lehet ismerni,mi lett ebből a lányból???
Az arcát talán később átfestem?
ilyen voltam régen,de ebben a lila göncben nem lehet rendesen harcolni,főleg ebben a cipőben (ami eléggé undorító,lábbal együtt le lehet venni,és volt láb,nincs láb)

Kaptam jó rugalmas szerkót...
...és egy jó kis bakancsot,kényelmes,csak nem tudom miért spiccelek mindig a lábfejemmel???
(anyaghiány miatt még talpa se lett,de ez az első bakancs az életemben és a cipész felszerelést nem vittem magammal nyaralni)

...tetszik a tetkóm?

...ennyit mászkálni!!!
...úgy kivagyok!
...na ki vagyok???

5 megjegyzés:

Éva blogja :) írta...

Esetleg Lara Croft a Tomb Raider-ből?

Dodie írta...

Vááá, ez nagyon jó, ez eddig a legjobb szerintem :D És igen, egyértelműen Lara Croft :D

Amaranta írta...

Még szép, hogy Lara Croft!

NAgyon szupi lett, jobb mint az eredeti!

Hegemony77 írta...

Nagyon jó! Tetszik ahogyan mászik a növényen!

martimez írta...

örülök,hogy felismertétek :)